spoootlight :D

hejj :)) bloggade aldrig igår, och anledningen till det var nog att jag inte hade nåt
att skriva om. gjorde ingenting igår, åt bara godis hela dan.
jag kommer vara 10 kilo fetare när skolan börjar :]]
sen idag har jag liksom inte heller gjort någonting, höhö, än. ska nog in till stan nu,
men ska inte köpa nåt. har redan köpt alldeles för mycket, har vissa kläder som
fortfarande ligger kvar i påsen för att jag inte använt dem. inte bra.
aja, lägger till en liten musikvideo här nere. mutemath - spotlight.
har alltid gillat denna låten starkt men aldrig sett musikvideon,
så idag satte jag igång den och de är verkligen helt crazy. satt typ bara och flabba
åt hur hyper dom är, haha. men låten är som sagt älskad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0