en mycket lömsk bild

                   

nu är det lov och fanzzii är glad :D
i skolan tittade vi på en film som heter "life of brian".
den är jättekul och jag och frillan skrattade som små fiskmåsar hela tiden :>
sen gick vi till holsta och hade franska prov, det var inte lika kul.
i skolmatsalen stod jag jäättesnällt och väntade på att få smörkniven.
när personen efter en evighet är klar och jag jäättesnällt sträcker ut handen
efter den så hoppar frillan fram och rycker åt sig den på ett väldigt ondskefullt sätt.
då blev jag jätte ledsen och bestämde mig för att aldrig mer prata med henne,
jag tror det höll i en halvminut ungefär, men det är tanken som räknas! typ.
sen kommer min lärare och säger att jag och ola ska torka aaalla bord i matsalen,
då blev jag ännu ledsnare :< men jag torkade bara fyra bord samtidigt
som ola gick efter och torkade exakt samma bord, den taktiken tyckte jag var väldigt bra!
nu ska jag gå ut med min vovve och sen blir det nog kolla på film eller nåt :))
imorgon blir det tjejkväll med min och frillans kåmpisar :D


Kommentarer
Postat av: catta

aww, sötis på bild :D<3

HAha, filmen var rätt bra ändå ;P

PÅSKLOV!!!!! JIPPI!!!!!!!<33333

2010-03-26 @ 20:47:52
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0