alice in wonderland trubbel


har nyss kollat på alice in wonderland, som jag varit jättebusig & laddat ner. ajjabaja frilllan 8D
haaha men det var sån tabbe, ibland kom det såna människoskuggor som gick fram & tillbaka. sen i slutet så reste sig alla och gick. hahah någon hade filmat den i en biosalong xd jaaop bra idé faktiskt men lite udda. lix, "vet ni vad vi ska göra idag? vi ska fiilma alice i underlandet när vi tittar på¨den på bio och vet ni vad vi ska göra seeeeeeen? jo vi ska lägga upp den på nätet så folk kan ladda ner den och alla kommer störa sig jättemkt på att det går folk lite hejsan svejsan, mohwhhwhhahahah". vilken ond liten person som sitter & skrattar åt mig när jag skriver detta. hejhej på dig med.

hahahha omg ser ut som om jag håller på & sprängas 8D vardag för frillan

Kommentarer
Postat av: catta

nog sprängs du allt ;P

2010-05-13 @ 15:31:34
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0