borttappad dag


hejsan svejsan i bananskogen 8))
idag har jag varit sådär lagom random hela långa dan eller ja inte lite random. halv galen är nog ett bättre ord.
vi gjorde iaf färdigt vår lilla bro på No:n, och den höll, otroligt nog, för 3 kg!!! mirakel or whaat? sen när vi började skriva om vår lilla bro frågade flugan helt plötsligt var min mobil var. det hade legat framför mig hela tiden men nu var den inte där lix. hon såg sådär jättelurig och skyldig ut att jag trodde hon hade tagit den. men det hade hon inte och jag blev smått hysterisk när nån sa att jag kunde ringa till den. så det gjorde jag, men det lät ingenstans. sen öppnades plötsligt dörren & tilda kom in med min mobil och sa att någon ringde. hahahha hon hade frågat om hon fick låna min mobil till en uppgift så hade jag sagt ja... mitt minne är verkligen som en guldfisks >.<
sen tappa amanda sitt armband och efter lunchen var flugans mobil , poff, borta. bara sådär. gått upp i rök eller någt.

och idag på träningen ska vi göra biptest för att vår tränare ska se vad vi behöver träna mer på. hate it. och direkt efter träningen ska jag gå & se hif-örebro på olympia. go hif!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0