bubbles (A)


sitter här på facebook när jag egentligen borde träna inför musikredovisningen imorgon, plugga kemi till torsdag och göra mitt drömyrke t nästa vecka. sen ovanpå detta är det också matte som ska vara klar. blö >.<

dessutom så förlorade hif igår. kalmar gjorde 1-0 efter 6 SEKUNDER!!! 6 SEKUNDER! det är sjukt! då blev jag ledsen och grabbarna o hif fick raka av mustascherna ;<

för övrigt ska jag ut & springa nu. har varit ute och sprungit torsdag, fredag, lördag, söndag och så idag. nivet beach 2010! heheh, ni kommer tro att jag bara hittar på detta, men talar faktiskt sanning. Jag, frillan, världens lataste person i hela världen har varit ute och sprungit 5 dagar i sträck! ohalala ♥

hahaa ni undrar minsann hur man gör detta häftiga... grej? hehehe min hemlighet, mwohahahah ;>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-17 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0