churros 8D


vi fick inte stå i något stånd igår :C var typ inga vuxna där så de vuxna som kom var tvungna att stå i kassan typ. så där fick vi va. o jag och catta var tydligen för små för att sköta den själva, fördomar ;<

så istället för att stå där gick vi omkring lite o så typ. fast sen börja det regna och eftersom jag har hål i mina sulor under mina älskade coolaste kawasaki, kom de in vatten hela tiden och jag dog :C
det var en  mycket sorglig dag igår. men sen blev jag glad när jag hittade ett tokiohotel halsband som bara kostade 35kr!!!!! på marknaden. efter det sprang jag runt o gjorde glädjeskutt och sjöng som en liten skata.
vi ville joina alla tjockisar också så vi tog en churros :D det smakade väldigt konstigt, typ fett & socker. men som de busiga ungarna vi är tog vi choklad och socker på också så då smaka den fett & socker, & choklad! yäy 8))

Kommentarer
Postat av: catta

som du sa, ;P

man måste unna sig ibland ;P haha skulle spelat in det för så säger du aldrig!

2010-05-02 @ 20:13:06
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0