emokid (y


god kvällning eller nåt 8))
idag steker jag pannkakor, kan säga att jag är sämst på det menmen. väldigt bästigt att jag fixar kvällsmaten ikväll ellerhur?

idag har jag också haft jätteroligt och ritat på alla min små vänner inklusive fanzzii, hhaha kan säga att ingen uppskattade :<
sen visade amanda mig lite parodier. vi hittade en skiiitrolig, hahah parody på pokerface, emokid heter den (y) hahhha omg jag dör x) i cut my arms, i cut my arms mwohahahha

bästigast.se
dessutom så har fanzzii skaffat videofyme till oss. och det gillas :D sen efter vi ahr käkat måste jag plugga >.< har musikredovisning imorgon, muntligt franskaprov på onsdag och matteprov på fredag. blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0