hej ballonger 8))


men gomorron!
vaknade för sisådär en o en halv timme sen, låter länge sen menmen. då var jag typ död, hade varit o festat, lol gjorde jag inte alls, hos min pojkvän på valborgskvällen. mehehe vi kollade på avatar som min snela mor och jag köpte på världens coolaste ställe nämligen ICAMAXI höhö. kostade bara 149:- så då blev jag sådär jätteglad :))

såg att fanzzii hade anmält oss till veckans blogg hos de coola brudarna oliva o ebba som har chickenbitch.blogg.
adressen får ni själva skriva in där uppe, orkar inte länka just nu. eller så trycker ni på pg down på tangentbordet så kommer ni dit, så småningom 8>

idag är det mulet väder ute förresten ;< det förstörde min morgon. men inte eftermiddag, för kan nååågon gissa vad jag och catta ska göra mellan 15-18 idag? det är något som har att göra med tivoli o såna stånd grejjor.
preeecis vi ska stå och hoppa i ett litet stånd med typ ballonger? :D wiiiieeeeeeee 8D roligt värre säger jag bara.

här tänkte jag vara jättecool och infoga en musik video med en azum låt som heter tribute av några typer som kallas sig tenacious, men såg stod det något konstigt "inbäddning inaktiverad på begäran" stod det. då blev jag lessen för musikvideon är bara såå bäst. istäället bifogar jag lol låten så kan alla trycka på den och kolla på videon där istället. för det måste ni göra, annars får ni ingen muffin när ni går. mowhhhahah så ond jag är ;>
tenacious- tribute

nu ska jag äta vindruvor eller något annat roligt. shobidoo :C

bild från 5 mars, då vi åkt upp till göteborg för att titta på världens bästa band ;> saknar <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Såg också Tokio Hotel i Göteborg. Det var rätt nice. ;) Har lyssnat på dem hur mycket som helst när jag var 13-14 år (nu är jag 16) och lyssnar fortfarande på dem ibland. Dock inte lika ofta, men jag kommer alltid att gilla det där bandet på något sätt, även om deras musik blir dålig.

2010-05-03 @ 21:49:34
URL: http://theeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0