hif match & konfirmation i steechksol


hallå negerbarn!
igår hann jag inte blogga så gör det nu instead (a) igår var det varit stekande varmt ute, var kanske sisådär 25 grader (A)
Vaknade vad halv 10 och åt frukost och fixade mig och så. sen kom adam & hans familj och hämtade mig så drog vi till vita kyrkan i allerum. olebooii, ni minns han i hope so, skulle konfirmera sig. hähäh vad roliga de såg ut i sina vita kåpor. lite som typ... en vit jesus ;o scary movie.
sen efteråt följde jag med hem till de, ola alltså. åt smörgåstårta, vräkte i mig glass & glasstårta och fick jättebråttom sen när jag kom på att jag skulle iväg till HIFmatchen som började kl 4.
heheh så fick ringa pappa som fick komma och hämta mig. sen visade det sig att han hade glömt ta biljetterna. så fick åka hem igen och hämta de :) sen susade vi genom stan' på 4 hjul och landade utanför södra. där släppte pappa av mig så mötte jag upp min kompis peppe där. sjukt kul att se henne igen, var ett tag sen ♥ så kollade vi då på matchen. väääldigt kul var det! eftersom HIF vann med 2-1 över hammarby.
ägda de blev där.
det var så roligt för det var typ en man bakom oss som stod och skrek instruktioner till spelarna och hade kommentarer till allt. t.ex när det var en hammarbyspelade som trillade han ba; "SPAGETTIBEN, SPAGETTIBEN"! hahhah omg lite vi dog då 8D

idag ska jag iväg på orienteringstävling i pålsjö. fanzzii fattar inte hur jag kan vilja det frivilligt ;o hähähä. nä nu ska jag dra. shobidoo 8>

avslutar med en bild på fina bill från inspelningen till musikvideo i automatic i afrika ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0