ishjärtan (:


hejhej, sitter här & äter rostad macka med ost & dricker typ granatäpple saft med hjärtisbitar i. väldigt häftigt. älskar förresten på tal om ingenting, jag älskar ljudet när man släpper ner is i glaset & de slår emot varann så det klirrar. Ingen aning varför jag gillar det, men man gillar olika saker här i livet (;

idag har det väl inte hänt så mycket för övrigt, seg dag med musikredovisning på morgonen. sen inte så mycket. på idrotten hade vi poker orientering. orkar inte förklara just nu ;>

man ser inte så bra att det äär hjärtan, men det är det iallafall. och bara för att jag skulle vara jätteduktig och ta foto fick jag lix luta glaset så att man kunde se & då rann lite ut på TANGENTBORDET!!!!! då fick jag lite panik faktiskt ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0