it's raining men >.<


det regnar ute. rejält -.-'
den korta biten jag gick till bussen på berga efter att jag slutat idag, vilket jag gjorde vid 12 eftersom de på a-konsult hade halvdag, blev jag blöt som en dränkt katt. mina kawasaki läckte in som bara den, tårna hade förfrusit. till på köpet hade jag bara en vääldigt tunn jacka på mig, tänkte inte på det imorse liksom. sen missade jag precis bussen och fick stå där i den lilla busskuren där det blåste rakt in medan bilar körde förbi så det typ skvätte vatten precis utanför. sen kom bussen tillsist, då kunde jag knappt röra mig så frusen jag var ;<
sen kom vi till domsten så fick jag byta buss >.< busschauffören var lite rolig han (y)
sen kom jag då tillslut hem, trött och dyngsur efter mitt lilla äventyr. såfort jag kommit innanför dörren rusade jag upp på mitt rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0