joggingrunda, hej&hå


hejsan freaks.
nu vaknar väl alla små kids som läser vår lilla blogg antar jag? men icke jag, jag har varit upp sen typ åtta? och har hunnit med en joggingrunda o skogen. sjuukt skönt var det och jag fick tillfälle att prova mina nya springtights och ett springlinne jag köpt på sport outlet i höganäs (A) båda två funka bra. btw måste visa min fins tröja som jag köpte på gina igår. massor med fin är det!

nä nu ska jag baka ciabattabröd och sen äta. dör av hunger snart. adjööö tuggummibarn 8>

Kommentarer
Postat av: catta

ät lite då ;)

nu har du varit duktig :D<3 ;P;P;P;P mohahahhahahha

;p ;p ;p - bravo ;D

;P ;P ;P - inte bravo!

2010-05-13 @ 15:32:47
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0