kalle anka satt på en planka!

           
idaag så har jag varit iväg och firat min farfar som fyllde 80 8>
där var en maaassa gubbar och tanter som snackade och skrattade ashögt!
jag försökte mest hålla mig ur vägen och satt och läste kalle anka, hähähäh.
när jag hade smaskat i mig 2 portioner lax och 58 salta kex var jag ganska mätt,
så jag satte mig och började rita med min lilla snart 2:åriga kusin.
varje gång jag ritade ett av mina monet konstverk så sa hon "TITTA!" och
kladdade över allt med sin penna ;< när hon hade gjorde det för femhundrade
gången gav jag upp och lekte med domino, mycket bra tidsfördriv! speciellt när
man har en liten unge som står och river ner allt innan man ens börjat.
men hon är den sötaste ungen som finns, så jag får väl överleva!
här kommer en snabb webbild på vad jag hade på mig idag.
imorgon blir det prao på tassebo ;P shobidoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0