knasig & vacker dag


hejhej alla små barn.
idag har solen varit och hälsat på igen. välkommen åter säger jag bara ;>
fanzzii har gått och gömt sig, eller så har hon åkt till månen för att hälsa på våra avlägnsna släktingar som jag besökte för inte så länge sen ;> hennes tur nu vettni

Har haft läs & hörförståelse i engelska idag. jisses vad svår hörfärståelsen var säger jag bara. fatta typ ingenting fför de snacka så jädrans snabbt ;o Så får se hur det går med den. gjorde så gott jag kunde iaf ;>>
sen vart det bild och man skulle påbörja på tekniken man valt själv. Jag har valt att måla med bläck, ni vet sånt där gammalt bläckhorn man måla med som man var tvungen o doppa i bläck? (; det har jag valt. men själva hornet hade inte kommit än så fick börja skissa med blyerts bara. gör en drake. Tror den kan bli riktigt cool (y) nästan lika cool som jag kanske. eller kanske inte 8>

sista lektionen vi hade idag var nutid, eller ja eget arbete. då får vi arbeta med vad vi vill & behöver. jag arbetade lite med mitt one minute speech på engelska till på måndag. ska stå & snacka om buckinham palace, hähähä. och jag och flugan var galet flummiga. Hon höll på och skriva sin WWB, och ni kan läsa om hennes tjat om det på hennes blogg, och jag satt bredvid henne. så såg jag att hon skrivit såhär: " vi gick ner för att äta frukost. det var omelett fylld med skinka och ny färsk frukt." Hahah och gissa vad jag sa då. jo, "hahahaha ska det inte vara gammal färsk frukt xd" då flabba vi som bara den och jag nästan låg ner så mycket jag skratta. kunde knappt andas ;d hähä och sen kom flugan med kommentarer; "pappa är ond, han tycker vi ska riva vårt hus och bygga en herrgård istället. han har faktiskt tänkt göra det, har ritningar i källaren o allt"! hahaha omg som jag dog då xd
och ja, min humor är sämst för alla er som inte visste det (Y)

nej nu ska jag flytt tv:n. vi ska ha små gäster här imon som invaderar vårt hem. bland annat min pojkvän kommer ;)

bjuder på en fin bild på min o fanzzii. eller ja, våra skor och våra händer. ser ni att vi har lyckats matcha nagellacket med färgen på skorna? OMEDVETET!! Ohalalala ♥


dagens låt är denna btw:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0