matte, te och typ inge mer 8D


oooo såg ni va snygg fanzzii´s klänning va? nu ble ni avundsjuka va (a)

här sitter jag, dricker wildberries te med honung såhär på kvällen. spillde precis ut te på stolen bredvid när jag skulle ta foto 8D så duktig jag är alltså, helt sjukt.
pluggar en massa matte också, har ju prov på fredag på samband. fattar inte ett skit. man ska typ para ihop rätt samband med diagram och grafen ska gå rätt o blablabla. lix; y=4x-2
vem fattar de? ;> tycker matteboken ska vakna till liv och göra sina egna tal (y)

nu ska jag fortsätta kränga te och matte >.< shobidoo

hehee& ajg vet att jag ser ut som en kines med knaashår, men har precis duschat 8>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0