nya skor!


visstia glömde skriva att jag köpte nya skor på väla, och bikini, och löptight, och typ skjorta, och turkosa shorts. för att återgå till ämnet, iallafall är skorna, kawasaki TURKOSA typ, eller ja ljus blå eller vad man ska kalla de. samma färg som både shortsen jag köpte och nagellacket jag har på mig. sammansträffande, i don't think so. det är bara för att jag är så bästigast (y)
ajja såhär ser de ut iaf 8D för de som ville se, det vill säga alla. så varsågod

ser ni hur bra mina naglar smälter in? kamouflage kallas de :D

Kommentarer
Postat av: catta

wow ;D

Du lyckades köpa nya skor till slut ;P

fina :)

2010-05-13 @ 15:31:04
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0