ostbågar ;<

heheh sitter här o käkar ostbågar i sängen och läser en väldigt bra bok. och ja, jag vet att man inte ska käka osbågar, OSTBOLLAR ska de va, men hade inge hemma ;< känner mig väldigt fettisch och lat just nu, kanske för att jag har varit ute i regnet heeeela dan och sålt på loppis i ängelholm lol. boring de va. och vi fick typ nt sålt något för det jäkla regnet bara fortsatte -.-'

idag är det förresten lördag, för er som missat det vet det nu (a) tycker faktiskt om lördagar och imon fyller min pojkvän 15! yääy <3

nu ska jag fortsätta äta osbågar och bli fet. sånt är livet, sånt är livet... (ni vet den här)

Kommentarer
Postat av: catta

hahah, cooligen med blåa naglar ;p

du vet att färgen du till ha inte finns va?

sorry ;P<3

2010-05-08 @ 19:53:44
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0