prao på a-konsult 8D

                     

Hejsan svejsan. sitter här i en jätteskön stol som man kan typ trilla bak i. platsen är a-konsult väldigt häftigt 8>
är jättebusig och bloggar mehehe (A) jag har ritat en friggebod, massor med fin är den (y) här nedanför ser ni den när jag har ritat den i datorn, vacker inte sant? 8D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fanzzii sa btw att det gick kalas där på djurhemmet bland alla katter ;> hos mig går det finemang minsann (y)
nu ska jag fortsätta rita & ha mkt roligare än alla andra, mehehe :D


Kommentarer
Postat av: catta

skoj :)

2010-05-13 @ 15:33:16
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0