sällskapsspel! :D


hojhoj! Igår var bästa älva här :) vi var nästan ännu flummigare än
vanligt (omöjligt), iaf jag. Älva rev ner alla mina gamla spel från bokhyllan
som jag typ inte spelat på flera år. Det syntes på det tjocka lagret av
damm som var på dem ;> hon bestämde iaf att vi skulle spela alla spelen.
så vi satte oss i soffan och började spela sällskapsspel, bara riktiga coolingar gör sånt!
jag vann iaf alla rundorna på alla spelen! hähäh. vi tog även reda på att älvas
framtida man är robert pattinson, woaw ;o sen åt vi pizza och kollade på
film och älva fick äntligen visa sina yoga övningar på riktigt, mycket fina!
tack för dagen och kvällen :) ♥
innan älva kom hann jag även åka in till väla och köpa lite kläder, kommer
bild på dem :) nu tänkte jag gå ut lite :] shobidoo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0