skrämmande prov ;o


herre jöklar som de säger i happy feet vad jag är trött ;o
och ändå slutade vi inte så sent idag, bara tjugo över 2. brukar aldrig sluta så tidigt... iaf, idag när vi kom till skolan så var alla jättataggade som skulle ha musikredovisning. sen när vi kom upp t musiksalen fick vi reda på att den lilla råttan var sjuk ;o och nästa vecka har vi prao så hinner inte med det då heller. så redovningen som skulle ha varit förra veckan blir om två veckor från idag istället. istället för musik har jag suttit och jämfört franska talanger med flugan, lärt mig att ett av grundämnena i sten är guld (!! lol) och fått pinnar kastande på mig när vi satt på den coola trappan även kallas emotrappan (y)
så nu blir det ännu mer plugg här hemma, imorgon väntar det skräckinjagande muntliga franskaprovet på mig ohlala, på onsdag är det läskiga engelska glosor och på fredag är det det skrämmande matteprovet om samband. blä


coola miner från alla håll härja (y) det roliga var att de inte visste att jag tog foto, så det betyder att de brukar se ut såhär! elvan, flugan & fanzzii ser vi på tha pictuuure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0