telefonsamtal (y)


hallåååsan!
snacka nyss med flugan på mobilen. samtalet varade i hela 26 minuter! ohlalala.
först började det med att hon ringde mig för hon inte vågade gå hem, hon hade varit ute o sprungit, för det var några killar, hon var rädd att de skulla stirra på henne 8D
sen gick vi över på hur det gick för hennes häst, veterinären var där idag. så snacka vi lite om det. sen helt plötsligt kom vi in på Morgon. Ni vet han coolingen som  var med i Ullared, tvprogrammet alltså ;> ahahha omg så rolig han är.

aja roligt snack var det iaf (Y) och imon börjar vi 10, för jag, catta, flugan, amanda, hillevi och sys ska cykla till viken och typ fota. vi har elevens dag så då får man välja vad man vill göra 8> mer såna dagar tycker jag!!

och nu sitter jag här och tittar på en sjuuuuuuktrolig film på 6an.
där är en kille som slår ner typ 8 killar med ett paraply x)) omg, han är grym (Y)

ciao bello ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0