toorsdag & elevensval


godmoooooooooorgon :D
idag är det en god morgon för solen lyser & himlen är blå. och frillan är glad som få ;>
Vi ska ju som sagt fotografera i viken idae  och det är verkligen azum väder för det idag.

jag vakna typ en timme innan jag skulle egentligen, så fick jag sånt ryck och ba, JAG VILL SITTA UTE!!
när jag sen kom ner & vart jättetaggad, så ba, nähä skugga ;< då blev jag lite lessen faktiskt. så fick sitta inne ist och min snela kat hoppade direkt upp i knät ;>

så jaop, har väl inge mer o skriva nu. langar in en låt istället 8D



kan ni gissa vilken det är? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0