kattmat!

            
katterkatterkatterkatter... så ser det ut framför mina ögon när jag blundar!
det är vad som händer när man praoar på ett djurhem med över 50 katter o.O
men det är roligt, så jag ska inte klaga :>
min hund blir däremot galen varje gång jag kommer hem med kläderna fulla
av katthår. hon verkar tro att jag har tagit med några katter hem och gömt i byxorna!

sen när jag kom hem så hade min t-shirt kommit :))
som vanligt så var den för stor och lång i armarna, på något sätt lyckas jag
alltid beställa för stora t-shirts. men det är iaf bättre att den är för stor än för
liten, så tänker jag alltid (y)
hade tänkt lägga upp en liten video på en av katterna här, men det funkar inte
att ladda upp på youtube just nu, så jag gör det senare.
här kommer iaf en bild på t-shirten :] shobidoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0