eva-lotta :>

           
jag skrev aldrig något igår, men det var iaf sista praodagen på tassebo :(
usch, jag var jätteledsen över att behöva lämna alla kissekatter. det var verkligen
världens bästa praoplats! såklart så lyckades jag falla för katten med konstigast
namn av alla, nämligen en katt som heter eva-lotta! haha, så typiskt mig att få den
som favorit när det fanns över 50 andra katter med finare namn 8>
jag hade sån himla lust att ta med henne hem! hade jag inte haft hund redan hade
jag antagligen gjort det också. hon kostade 700 kr, men jag hade lätt gjort det.
men jag får nöja mig med vovven, haha. det räcker bra för mig :)

haha, sen när jag snackade med älva i telefon
(som för övrigt varade i 45 minuter, vi kan verkligen inte ha korta samtal!) så skulle hon säga ett litet roligt skämt. det lät ungefär såhär:
Älva: Vet du vad en grön krokodil... nää nu blev det fel.
Jag: Uuuuh? (med munnen ful av pizza)
Älva: Vet du vad en grön hund säger?
Jag: *Tänker* Näää?
Älva: VOFF!
Jag: HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH!
av någon anledning tyckte jag att det var det roligaste skämtet jag någonsin hört.
antagligen var jag trött, det brukar bli så då, eller så hade jag druckit coca cola.
hur som helst satt jag och skrattade åt det hur länge som helst medans älva
gjorde några udda yoga övningar som vi nog inte ska gå in på, hahah x>

nog snackat om det! här kommer en kort liten video på en av
katterna på tassebo som heter melvin ♥
har en till video när han och en annan katt har brottningsmatch,
men den lägger jag upp senare :) shobidoo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0