2 inlägg på samma dag? ;o är det sant?

             
idag åkte jag in till stan och köpte tights och åt på grand :))
kanske inte världens bästa dag att åka till stan på eftersom nästan alla affärer
har stängt, men lyckades iaf hitta vad jag ville ha och det är ju huvudsaken.
det blev ett par nätstrumpbyxor och två färgglada tights att ha under.
bilderna jag tog är nästan skrattretande dåliga, haha.
kameran ville tvunget ha blixt men det ville inte jag, så för att göra det rättvist
blev det en med och en utan blixt! alltid lika smart.
aja, man ser iaf tightsen och det är det viktigaste.
nu tänkte jag bara slappa resten av dagen och se på avatar om pappa är
tillräckligt snäll och hyr den :> jag har fortfarande inte sett den och nu när vi har
blu-ray och allt är det faktiskt ett måste att se den!
ha det kalas alla som heter klas! shobidoo ♥

Kommentarer
Postat av: catta

har också sådana tights :) eller liknande ;)

2010-05-14 @ 09:53:19
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0