storbloggaren här!

            
hojhoj! jag vet ett ni har saknat mig :) har inte alls haft lust att blogga den senaste
tiden. tappar lite lusten eftersom ni är så sjukt dåliga på att kommentera.
vi ser ju på statistiken att ni besöker oss, visa det då!
men vi har en massa läxor nu innan lovet också, så det beror lite på det.
för övrigt har jag jätte ont i magen! :< har ingen aning om varför men kan
typ bara ligga ner med datorn -.-
blöö, orkar inte lägga ner nån energi på detta inlägget, vill bara gå och lägga mig nu.
ni får nöja er med en bild och en bra låt! låten heter ich bin nicht ich och när jag hör
den kommer alltid en massa minnen tillbaka från när jag precis började lyssna
på tokio hotel. den tiden då jag inte i min vildaste fantasi kunde tro att jag
någonsin skulle få se dem på riktigt. ganska mycket har hänt sedan dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0