comeet (y)

        
hajhaj! bloggade aldrig igår, förutom att jag la upp filmerna. men kvällen
spenderades iaf framför datan för att se comet live :) för er som inte vet
så är comet en tävling som hålls i tyskland där artister är nominerade i
olika kategorier. och såklart så vann tokio hotel sin kategori "best live act" :D
2008 vann dom hela 4 kategorier, så jag var inte förvånad över att de
vann även detta året :) det har också snackats en massa om att de var
påverkade av droger och alkohol på galan och blablabla... men ärligt talat
kunde jag inte se nåt tecken på det överhuvud taget, tyckte dom skötte sig
jättebra allihop :) aja, jag vill iaf säga GRATTIS! ni förtjänade det verkligen :)

idag har jag varit och kollat på några fler kompisar som skulle konfirmeras.
nu har jag bara en gång kvar, sen har jag gått alla jag måste innan lägret, sköönt (y)
sen åkte jag till stallet och red och nu sitter jag här och äter godis :))
lägger upp toms lilla tack till fansen efter comet här nere och en bild.
de tackar oss för att de vann comet, att vi gjort dem lyckliga och att vi är otroliga (y)
tack detsamma säger jag bara :P shobidoo ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0