haajsan!

           
haaaaaaaallå vad jag är bra på att blogga!
vi har faktiskt haft en massa att göra i skolan, så det är därför :]
i måndags kom en ny tjej till får fiina klass också.
hon heter fidelihillevihoffe, även kallad hillevi (y) hon sa att jag skulle skriva
att hon är konstig, men det tyckte jag var taskigt, så jag skriver inte det.
men nu skrev jag det iaf, ähähä.
iaf så är hon är jättesupermegacool för hon har en råtta! ;o
imogon har vi elevens val hela dagen, och jag och emma ska springa
ut och filma lite random saker! :> kommer kanske upp en film på bloggen snart,
who knows? (: äääh, nu orkar jag inte skriva mer! sitter med solen rakt i
ansiktet och dör snart av värmeslag! uppdaterar när jag hinner! shobidoo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0