två månader sen <3

           
idag var det exakt två månader sedan jag och frillan stod och hoppade och
skrek på tokio hotel konserten på scandinavium. den dagen var nog den
bästa dagen i mitt liv. och det är inte något jag bara säger, nu har det ändå
gått två månader så jag har faktisk hunnit tänka. den dagen och dagen då
jag fick min busvovve är de två bästa dagarna i mitt liv :)
det går liksom inte att beskriva hur lycklig jag var <3
här lägger jag in den roligaste videon från konserten som går att hitta på youtube
enligt mig. man får se när fansen ger tillbaka och sprutar vatten på bill, när han
tappar texten och när han snubblar på scenen, haha <3 fast där tyckte jag nästan
lite synd om honom. han är så lång och smal och det känns som att han
ska gå sönder, meheh 8>

för övrigt så har jag och frillan haft muntligt franska prov idag, det gick helt okej
enligt mig. dock vet jag inte om jag egentligen skulle snackat lite längre,
det kändes väldig kort när jag väl gjorde det. men skit samma, jag kan ändå
inte ändra på det nu ;)
nu tänkte jag snart åka in till stan och se om jag kan hitta konfaklänningen jag
skulle ha, fuck på den. och köpa nya solglasögon, rosa ska det va, hähäh :D
här kommer videon, hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0