101 dalmatiner (y

          
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej godisätande barn!
idag är det fins väder ute, och det firar vi med ett besök hos den coola sofierokiosken. hehhe jag såg jäättemkt framemot att ta viol, o sen när jag kom dit, så hade de tagit bort viol ;< då blev jag lessen ett tag, tills jag såg att de hade bubbelgum istället. då blev jag glad ;> den smaka... konstigt nog tuggummi ;o överraskningar gillar vi!

& ikväll är det tjejiskvällis hos min & fanzzii's kompis. hon heter catrin och vi ska leka blindbock hos henne, visst blir ni sugna på att va med? trodde väl det 8>

sen måste jag också berätta att jag hade en vääldigt snygg handduk, igen, på idrotten. denna gången var motivet tre valpar ut 101 dalmatiner, med solbrillor på sig (y) mycket cool handduk måste jag säga.

och här får ni också en vääldigt fin låt, dead by april-losing you. nårra av er har säkert redan hört den, men den är så bra så den förtjänar faktiskt en plats här 8D hej & varsågoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0