myror är dumma :'<

                 
BLÄÄ! JAG DRACK PRECIS EN MYRA!! :<<< jag tog en klunk saft ur mitt glas och
känner hur jag sväljer något hårt, sedan kollar jag i glaset och ser två myror
ligga och träna simning :< jag tänker aldrig mer dricka utan att kolla i glaset först!
nästa gång kanske det ligger en larv där och sprattlar! D:

idag hade jag samma idrott som frillan hade i tisdags. man kände sig verkligen som
en blind och virrig gubbe när man sprang runt där inne utan att se något.
men det var kul! :D
när jag kom hem så satte jag mig i solstolen i linne och shorts och solade :))
solen är min bästis <3
nu i helgen hade jag tänkt åka och se när kompisarna tävlar i hoppning på stallet.
lycka till sys, louise, älva, flugan och alla andra :) hade tänkt dra med min frillan dit,
men hon låtsas att hon ska iväg nån stans, så jag får väl ta och kidnappa emma istället!
ha det bäst, du som är en häst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0